Saturday, May 23, 2009

ASAL USUL HARI IBU - INFO SBGAI PANDUAN

Apa pendapat anda....Propaganda anjuran agama Kristian...
sebagaimana sambutan April Fool dan Hari Kekasih.
So careful guys....Kepada semua baca kisah asal usul pengertian "HARI IBU" yang sebenar. Kalau kita sambut hari ibu bermakna kita juga merayakan hari"IBU PADA TUHAN" yang menjadi amalan orang GREECE terdahulu. Inisemua sumber dari kristian dan sudah tentu memesongkan akidah kita.
Saya bertaubat, kalau dulu saya juga terikut ikut merayakan hari ibu tapi sekarang bila dah tahu tak akan saya buat begitu lagi dan juga pada anak anak, akan saya beritahu jadi kewajipan saya adalah untuk beritahu semua agar JANGAN SAMBUT HARI IBU, kalau kita kasih, sayang dan ingat jasa ibu sebaiknya sentiasa mendoakannya tak perlu cuma pada hari hari
tertentu saja, setiap hari mendoakannya adalah sebaiknya dan
dituntut oleh agama Islam.Harap di sebarkan kepada kawan-kawan atau saudara mara tentang sejarah HARI IBU ini.
History of Mothers Day

No comments: