Tuesday, January 15, 2008

DI MANA MEREKA SEKARANG????

Just nak update kepada korang

Aku dekat NTPM-Nibong Tebal Paper Mill Holding Berhad
Azmi Ayob-hehehe...jaga anak....hehehe..."low profile betul ko ni yer..."
Maria Mansur -Mungkin dah title pegawai kerani kot dkt Sek Ren Sg Acheh N.Tebal dulu dekat JPN Parit Buntar.
Zaidi Ismail - Selama Perak - Chargeman dekat Hospital Selama
Juriatul Hasni - Kuala Lumpur dekat Telekom
Shamsul Kamal Ismail -NTPM
Akhmarul Nizam Mohd Rupiad - Guru dekat Jejawi Perlis
Sariah -ni sepupu Maria -last aku jumpa dulu dia guru dekat Sek Keb Sg Bakap SPS
Shamsuri Jamaluddin -Pensyarah dekat Uitm Manjung
Suria aku ada jumpa dia dekat Pasaraya Econ Save anak-anak dah besar rasa aku jadi full time house wife kot.
Fadhil@Tontoi-5 tahun lepas dia asst manager dekat Telekom
Abdul Moin-Kalau tak silap aku pun post yg sama macam Fadhil
Zainal@Tan lolaq-sepupu Maria dan Sariah Kontraktor
Alwi Mahmudin-Sekarang ni buka company sendiri kot dengar kata sekarang dah jd consultant
Shahrulrizandin...tak sure nama betul depa panggil Jan Beruk-dengar kata dekat Penang dulu ada jumpa dia dia masa tu dekat Sea Gate-Asst Enginer
Shamsul Kamal@Choy-masa form 5 kelas 5A2 sekarang dekat Penang dengar kata merata dunia kot coz company dia buat servicing machine yang di keluarkan oleh company dorang.
NorAzman Noh@Man Baban-coz selalu lukis gambar babi lekat nama jolokan ni...aku dengar sekarang jadi polis dekat Kuala Lumpur.
Ahmad Farish-Askar dekat mana tak pasti tapi mie bagi tau aku dia masuk sojar..hehehehe...pangkat ape???
Fida-Pejabat YB Bakar Pekan Baru Parit Buntar
Sabri-Form 5 Sains-orangnya cikeding hehehehe.....skrg ntah tapi pangkat besar manager telekom KL
Jalil-Dia tinggal di Taman Seri Aceh dulu ada jumpa kata dia Sabri kawen sepupu isteri dia..eemmm dah jadi adik beradik bau-bau ketiak ler korang ni..
Sani Giman dan Norshida - pasangan romeo akhirnya bersatu jua akhirnya bukan khayalan lagi...dengar ceritadapat anak kembar 2x dulu aku dengar ada 6 orang sekarang siap kena guna mpv tak pun bas mini...hehehehe...
Fauzi-Nama bapanya aku dah lupa dia kelas sastera dulu masa jumpa dia dekat Produa...sekarang ntah
Norhamimah Mohd Yusoff-2 tahun lepas ikut hubby dia pergi Australia,hubby dia kerja dengan Petronas
Zainab Abdullah-Kerja dekat Intell Kulim
Norsyida Nyub-House wife dok Taman Semarak
Norlida Sultan-Bussines women kat Sungai Acheh N.Tebal
Dairul Nizam-Bank Pertanian N.Tebal
Abdul Rahim Sadri-Kat Kuala Lumpur dengar kata buat landscaping dekat hotel..
Ridwan@Wan black-Kerja dengan Jabatan Perikanan dulu kerja sat dekat tempat aku...passtu blah
Norhashimah Hashim-Dekat Gombak kat Kilang Texas
Murugan-Pengusaha teksi persendirian/dia bawa dia usaha....teksi dia punyerlah..
Man Spanar nama betul aku dah tak ingat-Mie kata dia buka bengkel kereta dekat Ipoh,aku tahu dia lepas IKM dia study dekat UK...tu jer...
Hazman Ishak anak ustaz Ishak dengar khabar sekarang dah hampir nak jadi jutawan bussines man,dulu aku dapat tahu dia dekat Proton lepas tu buka bussines sendiri.
Khairul Nizam nickname famous masa kat sekolah dulu-"Botak"-Guru dekat area P.Buntar dekat mana nanti aku tanya Mie.
Emma-Err aku tak sure dulu kelas mana tapi kata Fida dia kerja dekat MDK-Majlis Daerah Kerian.
Rosliza/Liza classmate aku dulu-kat Ntpm



Kalau korang ada infomation mengenai mana rakan-rakan kita tolong maklumkan kepada aku,aku nak list kan dekat sini,setidak-tidaknya korang tahu dorang ada di mana,Sekiranya terdapat fakta-fakta yang bercanggah dengan apa yang tercatat di sini sila maklumkan aku.

3 comments:

Bancik said...

Ada lagi.. Faizul.. dia dulu sama kelas dengan aku kat 4sc & 5 sc dan sama kat ITM Arau, tapi bathc lain-lain. Sekarang kat Publik Bank KL. Dia kawin dengan Roshidah satu kelas masa kat SPBG.

Bancik said...

La.. Maria kat sekolag Sg Acheh ka? Itu sekolah aku dulu...Kalau dulu ada Cikgu glamer ,nama dia cikgu Mat Tonggek....

REUNION SMKPBG 89-90 said...

faizul aku kenal dari sekolah rendah lagi,Maria dah bertukar ke Pejabat Kegiatan Guru kat Nibong Tebal....cikgu tu hehehehe sempoi punya nick name hehehehe