Thursday, September 17, 2009

SELAMAT HARI RAYA


Maaf atas faktor kesibukan tugas dan lain-lain hal blog ini agak ketingalan untuk diupdate...

Ok kepada rakan-rakan semua pada raya tahun kali ini saya kena bertugas(Pasukan Bomba Kilang)kalau nak bertandang boleh lah
datang pada hari dan masa seperti berikut:

Raya kedua-sebelah pagi 8.00pagi-2.00petang
Raya ketiga-sebelah pagi 8.00pagi-2.00petang

nak datang phone dulu kalau dah lupa ni nombornya 012-4288883

Saya nak maklumkan kepada semua rakan Fida sekarang ni buat bisnes kecil-kecilan,nak tau apa nanti ada masa saya akan ceritakan,oh ya Maria pun buat bisnes juga kuih raya dan kek raya,saya sempat order beberapa jenis untuk keluarga dan juga untuk rakan-rakan....

Insyallah suatu masa nanti saya akan usahakan agar kita semua dapat bertemu kembali dalam REUNION,tapi harap bersabar saya kena cari rakan-rakan setempat untuk tubuhkan ajk bagi tujuan tersebut.

4 comments:

juhasni said...

man...kalau tak cukup kwn setempat..aku volunteer diri sendiri utyk jadi AJK....hehehee

REUNION SMKPBG 89-90 said...

elok sangatlah tu...ada sesiapa lagi nak volunteer??

REUNION SMKPBG 89-90 said...

elok sangatlah tu...ada sesiapa lagi nak volunteer??

Fadil said...

sorry aku berada di luar kawasan ajk virtual boleh lah.

Aku rasa nak buat special business untuk member2 SPBG iaitu business pelaburan emas tapi bukannya skim tau